لازمه قوی شدن ،تشکیل مجلس متعهد و انقلابی در انتخابات آتی است



لازمه قوی شدن ،تشکیل مجلس متعهد و انقلابی در انتخابات آتی است

دکتر محمد عباسی ،وزیر دولت نهم و دهم بیان داشت : یکی از اقدامات جدی برای قوی شدن، تقویت نهاد‌های رسمی کشور اعم از مجلس و دولت است؛ انتظار می‌رود در انتخابات آتی زمینه تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و مقتدر فراهم شود.

دکتر محمد عباسی :لازمه قوی شدن ،تشکیل مجلس متعهد و انقلابی در انتخابات آتی است

دکتر محمد عباسی وزیر دولت نهم و دهم بیان داشت : یکی از اقدامات جدی برای قوی شدن، تقویت نهاد‌های رسمی کشور اعم از مجلس و دولت است؛ انتظار می‌رود در انتخابات آتی زمینه تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و مقتدر فراهم شود. وی با بیان اینکه، بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، فصل جدیدی را برای انقلاب اسلامی رقم‌زده است، گفت: مقام معظم رهبری از ضربه سپاه به آمریکا و انتقام از آمریکا به عنوان یوم‌الله یاد کردند که این مهم، نشان‌دهنده اهمیت شکستن همینه آمریکا در منطقه و قدرت‌نمایی نیرو‌های مسلح ایران بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید کردند که راه سردار قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و سربازان جریان مقاومت راه ایشان را تا اخراج کردن آمریکا از منطقه دنبال خواهند کرد که امیدوار هستیم این مهم با توجه به ظرفیتی که در جبهه مقاومت وجود دارد با قدرت تمام دنبال شود. عباسی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت قوی شدن در مقابل دشمن، گفت: یکی از اقدامات جدی برای قوی شدن، تقویت نهاد‌های رسمی کشور اعم از مجلس و دولت است؛ انتظار می‌رود در انتخابات آتی زمینه تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و مقتدر فراهم شود چرا بدون داشتن یک مجلس متعهد و متخصص نمی‌توان زمینه قوی شدن را فراهم کرد. این استاد دانشگاه گفت: روی کارآمدن مجلسی قوی و مقتدر انقلابی می‌تواند بستر دولت کاربلد انقلابی و متعهد را فراهم کند چرا که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مانعی برای قوی شدن هستند و این موانع با دولت و مجلس کارآمد رفع شدنی است.
منبع: دیار حافظ
بیشتر بدانید: وکیل ملکی


برچسب ها: دیار حافظ ,
[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 28 بهمن 1398 ] [ 15:55 ] [ نویسنده سایت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]